Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

*_* Δεν είμαι καν μια στατιστική *_*

Καλημέρα με ένα τραγουδάκι για όλους μας :D (ξενύχτηδες και μη, ερωτευμένους και μη, παντρεμένους και μη, φοιτητές και μη, κρυωμένους και μη, εργαζομένους και μη, ρεμπέληδες και μη, αθλητές και μη, μπόμπιρες και μη, ηλικιωμένους και μη, και μη τον είδατε τον εξεταστήήήήήή :-/

Κομμάτια του παζλ?
σηκώθηκες πάλι αργά, θα κοιμηθώ νωρίς θα σηκωθώ νωρίς
πρησμένα μάτια, κίτρινα δάχτυλα, ξέχειλα τασάκια το κάπνισμα σκοτώνει
και τέρμα ο καπνός και τα χαρτάκια πάω περίπετρο
ζεσταίνεις χτεσινό καφέ μπλιαχ!
κουμπώνεις δυο χάπια α έτσι?
και βγαίνεις έξω για τσιγάρα και φαί. ούτε ένα μακαρόνι δεν μπορείς να βράσεις?

Με τα πόδια, κάτι βρωμάει και δεν είμαι εγώ
πόδια και μυαλό που σε πάνε χώρια μισός άνθρωπος μισός γίδι
και λόγια που σε κόβουνε στα δυο και λόγια τα λόγια κομμάτιαααα
λόγια που σε καίνε σαν χολή τράβα βγάλτην
και δεν τα 8υμάσαι το πρωί αλτσχάιμερ
και δεν τα 8υμάσαι. οπωσδήποτε αλτσχάιμερ

Δεν έχεις στόματα να θρέψεις κι άγχος για τα φράγκα
ΧΑΛΑΡΑ
ούτε φοβάσαι έτσι μη μοιάσεις και στο γέρο σου πατέρα η αλήθεια κρύβεται στους Sex Pistols
Είσαι μόνος σου και στα αρχ.... σου και ελεύθερος και πολιορκημένος ε ε εεεε σεμνάάάά
-Περπατημένος Νο 45
Στα πεζοδρόμια από τα 14, Βασιλάκης Καϊλας
ρομαντικά ξεγεννημένος. Μμμμμμ
-Χαμένος Χαμένο κορμί
Αυθεντικό της απώλειας παιδί δεν το χω
σκλάβος της αντίδρασης, καλό παιδί κουμούνι
μαγκάκος και σου κόβει, κι είσαι ωραίο παιδί, π.χ.Brad Pitt
για άλλους απρόβλεπτος, μα πάνω-κάτω εντάξει παιδί. ντάξ μωρέέέ
Πολλοί γνωστοί, μόνο 2 φίλοι που είναι τώρα νεκροί, c'est la vie
ξεπαρθενεύτηκες στα γρήγορα από αγάπη πικρή. ας πρόσεχες

Γύρω στα 20 -
-Σε λίγο κλείνω τα 22 happy birthday to you
γήπεδο και ΚΝΕ κ αναρχεία και σχολείο δεν στο πα ΚΟΥΜΟΥΝΙ
από όλα πέρασες νωρίς και τα παράτησες νωρίς εμπειρίες
-Γιατί μπορούσα και χωρίς σίγουρα
Ναι, σίγουρα πάντα σε τράβαγε το δύσκολο ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
και σε έσπρωχνε μπροστά το απίστευτο. >>
Δεν είσαι δαίμονας στη γη, στην κόλαση είσ' αγγελούδι α κάνεις και τέτοια?
κι αν δε γυρίσεις σελίδα θα τελιώσει το τραγούδι. άντε μας τα ....

Μια ζωή τσαλακωμένη }
-Λόγια, λόγια }
Μια σελίδα πεταμένη }
-Σε μια γωνιά }
Όνειρα κακογραμμένα }
-Λόγια, λόγια }
Λόγια με αίμα χαραγμένα}
-Στο δέρμα }
Ένας ήρωας προδότης }
-Λόγια, λόγια }
Ένας άμαχος στρατιώτης}
-Ψέμα, ψέμα }
Παιχνίδια απαγορευμένα }
-Λόγια, λόγια }
Λόγια καταχωνιασμένα } ΛΑΑΑΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ ΛΑ
-Σε μια γωνιά }
Λόγια απαγορευμένα }
-Λόγια, λόγια }
Λόγια καταχωνιασμένα }
-Λόγια, λόγια }
Λόγια απαγορευμένα }
-Λόγια, λόγια }
Λόγια καταχωνιασμένα }
-Λόγια, λόγια }

Δεν είμαι καν μια στατιστική και αν είσαι?
και παραείμαι συνηθισμένος για ταινία χολλυγουντιανή είναι το ψώνιο που νιώθεις
εγώ είμαι εδώ, κι εσύ είσαι 'κει εγώ γιατί νόμιζα ότι εγώ είμαι 'κει κι εσύ εδώ?
μια ρίμα μισή και παρακατιανή. στο έλεος του Θεού
Τσιμέντο, σίδερα, οικοδομή, στη νύχτα κι όλα από λίγο τα καλύτερα παιδιά οι μπετατζήδες
μου περισσεύει η αντοχή μα όλο λέω πως θα φύγω κάντην
αγαπημένος μου στίχος: ναι?
"όλα είναι δρόμος" κλεμμένο
για κοίτα φίλε μου όμως που πάντα ξεμένω κι ο κόσμος μου ίδιος κι απαράλαχτος παγώνει κάτσε να ανάψω τσιγάρο να τα πούμε
κι ό,τι αγάπησα περισσότερο αυτό είναι που με πληγώνει το είπαμε μην το ξαναλέμε...ό,τι αξίζει ..
χωρίς ταυτότητα νιώθω κι ας την έχω στην τσέπη μου πάντα μπράβο να ακούς πάντα τη μαμά
γιαυτό κάνω ότι κάνω όταν κανείς δεν με βλέπει ααααα αχα εμ έτσι εξηγούνται όλαααα
τζάμπα είναι στην τελική εμ βέβαια άμα έχεις το σωστό βίσμα
και μη νομίζεις ότι δεν ονειρεύομαι μια ζωή πιο κανονική μα με ξυπνάει πάντα ο κρύος ιδρώτας στη τελευταία στιγμή αστειεύεσαι? εγώ να νομίζω τέτοιο πράγμα?
κι ένα άρωμα στον αέρα από ατόφια παρακμή κατάλαβα...ποδαρίλα ΠΛΗΝΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΔΙ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΜΟΥ!!!:-P http://www.youtube.com/watch?v=rI3GgbFmi4M

Δεν υπάρχουν σχόλια: