Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

*_* Βλέποντας την Πάτρα με τα ματάκια μου * 3* *_*

Αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι στη Δίβρη, ορεινό γραφικό χωριό της Ηλείας, κόβουν ασύστολα δέντρα, έλατα συγκεκριμένα, και το Δασαρχείο Αχαΐας - Ηλείας, όποιο είναι υπεύθυνο δεν ξέρω και δεν είναι εκεί το θέμα μας, δεν έχει κάνει καμία κίνηση για αυτό.
Δεν πειράζει ρε παιδιά, φραπεδιά και αραλίκι πάντα σε αυτή τη χώρα ήταν top, πού να τρέχουμε τώρα στη Δίβρη...
Στη Δίβρη δεν θα τρέξουμε αλλά ρουφιάνοι θα γίνουμε γιατί αλλιώς ο Έλληνας δεν παίρνει αυτό το ρημαδοχαμπάρι...εάν είχαμε κι αρκετά στοιχεία εκτός από ρουφιάνοι μέσω blog θα γινόμασταν και live rouf!
Για να καταλάβετε τι εννοώ...τις προάλλες, ερχόμενη προς Πάτρα με ΚΤΕΛ υπεραστικό, έτυχε να καθίσουν κοντά μου, σε απόσταση που να ακούγονται τα πάντα από την συνομιλία τους, 2 γυναίκες, 55άρες περίπου, με αρκετά φράγκα όπως έδειχναν εξωτερικώς. Ξεκινούν μία συζήτηση σχετικά με έναν πλάτανο αρκετών ετών ο οποίος ήταν στο χώρο μίας εκ των δύο.
Η μαντάμ ήθελε να κοπεί το δέντρο και συζητούσε με την άλλη μαντάμ τον τρόπο που θα κοβόταν το δέντρο αφού ήταν αρκετά ψηλό. (Να προσθέσω ότι οι υπόλοιπες συζητήσεις τους ήταν γύρω από όλες τις εκπομπές που παίζονται καθημερινά στην τηλεόραση, κουτσομπολιά για τους τοπικούς πολιτικούς παράγοντες και δημοσιογράφους, διαπίστωσα ότι γνώριζαν αρκετό γνωστό κόσμο της τοπικής κοινότητας...όλα αυτά τα συμπληρώνω για να δείξω το επίπεδο, την όποια λογική μπορούν να έχουν, τις όποιες γνώσεις για να συζητούν αυτά και τα παρακάτω που θα πω, αλλά και γιατί θλίβομαι, αηδιάζω μάλλον, με τέτοια άτομα που ίσως αναθρέφουν τις επόμενες γενιές, παιδιά παιδιών τους...).
Συνεχίζω...αφού λοιπόν είχαν πει όλους τους τρόπους κοπής, όλα τα κατά και τα πλην του να έχεις έναν πλάτανο στο χώρο σου...η μία επικαλέσθηκε ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ότι οι ρίζες του δέντρου θα μόλυναν και θα κολλούσαν μικρόβια τα εγγόνια της. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ, ΕΙΧΑ ΦΟΥΝΤΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ!!!
Το αποκορύφωμα?...η λύση βρέθηκε από την άλλη μαντάμ...''Ότι γίνει όμως ξέρεις πρέπει να γίνει στα κρυφά''...''Γιατί?'', της λέει η άλλη. ''Θεωρείτε προστατευόμενο είδος και αν μας πάρουν χαμπάρι πας αυτόφωρο''. ''Τι μας λες, δικό μου δέντρο είναι ότι θέλω το κάνω, στο χωράφι μου είναι. Δεν κοιτάνε εκεί που έχει καεί όλη η Ελλάδα το δεντράκι αυτό θα μας σώσει''.
ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ!!! ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ!!! ΚΑΛΑ ΛΕΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΒΟΥΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ!!! ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΩΣΩ...ναι κυρία μου αυτό το συγκεκριμένο θα σε σώσει, και εσένα και τα εγγόνια σου και όλους. Δεν έχω να πω κάτι, τέτοια άτομα είναι να τα δίνεις κατευθείαν. ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΛΑΤΑΝΟΣ. ΕΑΝ ΗΣΟΥΝ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΦΑΝΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: