Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

*_* Χρόνια του πολλά!!!!!!!!!!!!! *_*

ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕΣ & ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΖΗΝΟΒΙΑ ΜΟΥ :D ΤΟ ΨΑΡΙ ΜΟΥ :P ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙ? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ...ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ...ΤΕΛΟΣ :) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ...ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΕΠΛΥΝΑ ΤΗΝ ΓΥΑΛΑ, ΤΗΣ ΕΒΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΟΧΥΛΙΑ...ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ! :) ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΗΣ ΘΑ ΤΗΣ ΤΟ ΔΩΣΩ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΘΩ :P...σόρυ Ζηνοβία μου, αλλά τα οικονομικά μου τώρα είναι χάλια....σκέφτομαι να της πάρω άλλο ένα ψαράκι για φίλο...συγκεκριμένα ένα αρσενικό ψαράκι (λέω εγώ τώρα αρσενικό λες και ξέρω σίγουρα αν η Ζηνοβία είναι κοριτσάκι που την λέω έτσι). Και λέω να ονομάσω το φίλο της Ζήνων...αχαχχαχχααχαχχα ΤΙ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!
δείτε μερικές φώτο της...
αυτή είναι η χτεσινή...με τα καλά της! :Ρ

Η ΖΗΝΟΒΙΑ ΚΕΡΝΑΕΙ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ...ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΙ !!! :D


Δεν υπάρχουν σχόλια: