Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

*_* Κάτι από το παλιό Αδαμαντία... *_*

Καλοκαιρινή λαμπάδα...
Το Πάσχα 2008 κατασκεύασα μόνη μου 2 λαμπάδες, άσχετη η εποχή που το δημοσιεύω, αλλά, τώρα που γυρίζει δεν λένε? Διαθέσιμη στο κοινό μέχρι στιγμής είναι η μία από τις 2. Την άλλη θα την έχω σε φωτογραφία σε λίγες μερούλες και θα την δείτε και αυτήν. Πήρα έτοιμα 2 κεριά μελένια :) και κίτρινο δυχτάκι μικρό, 3 μικρά κοχυλάκια, 3 πασχαλίτσες για να είμαι και στο κλίμα και μερικά γυαλάκια μπλε...Τα κόλλησα και ιδού...
Ορίστε και η δεύτερη λαμπαδίτσα, αντρική στο ντιζάιν της. Διαθέτει κοχύλια και αυτή και ένα κατσαβιδάκι για αυτούς που ασχολούνται με κατασκευούλες :)*













Καραβάκι από κοχύλια
Συγκεκριμένα όλα τα κοχύλια δεν είναι ψεύτικα, αντιθέτως έχουν μαζευτεί από την γιαγιά μου από παραλίες του Πατραϊκού Κόλπου ένα προς ένα! Το καραβάκι που βλέπετε αποτελείται και από ξύλινες λεπτομέρειες, πλαστικές πετρούλες σαν γυαλάκια που γυαλίζουν......μέχρι και πούπουλα του έχω βάλει για να δείχνει ότι έχει φορτούνα:) χαχαχα

γιατί ο καλός ο καπετάνιος στην φορτούνα :) φαίνεται! Όλα τα υλικά είναι κολλημένα με σιλικόνη πάνω σε μαύρο πλέξι γκλας!


Βαζάκι-κηροπήγιο για τους ρομαντικούς!

Αυτό που βλέπετε είναι ένα βάζο από μέλι [συγκεκριμένα ανθόμελο, παραγωγής Γεωργίου Κοτσόκολου από δέντρα στην περιοχή της Ερυμάνθιας :) ντόινγκ!!! ότι να ναι] στο οποίο έχουν κολληθεί πάλι κοχύλια και αρκετές πέρλες. Στο καπάκι του υπάρχουν και κάποια γυαλάκια σε ματ απόχρωση.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΤΟ ΚΕΡΙ ΑΝΑΜΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ Η ΣΙΛΙΚΟΝΗ!!!:-Ρ



Διακοσμητικό γραφείου..

Για να ξεφεύγουμε λίγο εν ώρα εργασίας και ιδιαίτερα το χειμώνα! Το μαγικό είναι ότι επάνω του υπάρχουν μικροί αχινοί, από τους οποίους μόνο το

κουφάρι τους έχει μείνει :-Ρ Δεν έχει σημασία, αρκεί όταν το μυρίζεις να σε φέρνει πιο κοντά στην θάλασσα και στο καλοκαίρι.......και στα ψαράκια με ουζάκι που απολαμβάνουμε στις ταβερνούλες! ιιιιιχιχιχιχιιχι!!!


Shelling flowers...

Και τέλος η πρώτη κατασκευή και η καλύτερη για εμένα προσωπικά,

γιατί έγινε με προσεκτικά βήματα, λίγο επιφυλακτικά και με πολύ

προσοχή, αφού ήταν και η αρχή της τρέλας αυτής ή του hobby, που ελπίζω να συνεχιστεί σε στιγμές δημιουργίας, βαρεμάρας ή γενικά σε στιγμές

ουάου! Λοιπόν, αυτά τα μπλε πρέπει να είναι στρείδια, ενδιάμεσα έχουν μπει γυαλάκια και πέρλες καθώς και ένα κοχύλι σε απόχρωση του ροζ ανοικτό το οποίο μέσα, το ίδιο το κοχύλι, κάνει μια στρώση γυαλιστερή, ιριδίζων να την πω, πιστεύω δεν υπάρχει αυτό το χρώμα και το υλικό που έχει φτιάξει η φύση, τουλάχιστον εγώ προσωπικά δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιο πράγμα. Ελπίζω να σας αρέσουν αυτά που έχω φτιάξει, θέλω να φτιάξω και άλλα εν καιρώ, οπότε see you laser!:-P

Δεν υπάρχουν σχόλια: