Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

*_* ''Sindos'' by Dia... *_*

Είμαι στο ξεκίνημα μίας νέας πρωτοεμφανιζόμενης δημοσίως κατασκευής, η οποία τριγυρίζει εδώ και 5-6 μήνες στο μυαλό μου αλλά το ΑΤΕΙΘ δεν με άφηνε να την ξεκινήσω με το πάθος και πάσο μου, την ηρεμία και έτσι όπως ήθελα εγώ...
Well, η στιγμή ήρθε, νά την, σας την σεΛβίρω :Ρ εδώ μπροστά σας, step to step...
Α!!!Ξέχασα...αυτό που φτιάχνω είναι ένα καραβάκι από κοχύλια, το οποίο θα γίνει σαν πίνακας μαζί με άλλα αξεσουάρ στον τοίχο του δωματίου μου...(ποιός ακούει τη μάνα μου όταν το δει δεν ξέρω... :-/). Το ονόμασα ''Sindos'' (Σίνδος), για να μου θυμίζει τη φοιτητική μου ζωή, την συγκάτοικό μου μαζί με τις μαντάμες του 2ου ορόφου και φυσικά το φοιτητικό μου σπίτι εκεί.

A) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ

1. Βασικός είναι ένας τοίχος :D εκεί που θα γίνουν όλα!!! (...εμ χμ χμ όχι ακριβώς όλα...)










ΑΣΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ...ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑ ΤΟ ΦΩΣ!!!

2. Ένα πιστόλι, για να σκοτώσετε τυχόν ενοχλητικούς
π
αράγοντες που εμποδίζουν το έργο σας.....πλάκα κάνω (χα χα το καταλάβαμε) σιλικόνης!!!









Μμμμμμμ τι ωραίο πιστόλι μμμμμμμ.... :D


3.
Κοχύλια...όσο πάρει, μην το φοβηθείτε δεν θα σας κόψει η γέμιση...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ!!! Τα δικά μας είναι κυρίως από τον Πατραϊκό Κόλπο!













4.
Δίχτυα σε μπεζ απόχρωση και καθρέπτη σε χρυσό χρώμα και στο σχήμα του ήλιου γιατί αυτός θα είναι και ο ρόλος του...













5.
Πούπουλα (μπλε), είναι τα γνωστά ''για τα καρναβάλια'', τα οποία θα παίξουν το ρόλο της φουρτουνιασμένης θάλασσας...!!!













Αυτά μέχρι στιγμής έχω καταφέρει να κάνω
και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δείτε και άλλα πολλά...
Δείτε την αρχή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: