Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

*_* Βλέποντας την Πάτρα με τα ματάκια μου * 2 * *_*

Καλημέρα...
Καλό μήνα...
Καλή εβδομάδα...
Χρόνια πολλά στις 40 που γιόρταζαν και μία από αυτές είμαι και εγώ...
Χαρούμενα γενέθλια σε λίγες μέρες (6/9 :D)...(αν θέσουμε το 100 σαν όριο ηλικίας, και όντας αισιόδοξη ταυτόχρονα με αυτή τη δήλωση, θα έχω διανύσει το 1/4 της ζωής μου)

Λοιπόν, επί του θέματος...
Έχετε παρατηρήσει ποτέ μία τεράστια τοιχογραφία στις οδούς Καρόλου και Κορίνθου, ακριβώς πάνω από το super market που βρίσκεται εκεί? Η τοιχογραφία αυτή είναι τόσο μεγάλη που κάθε πρωί που περνάω για να πάω στην δουλειά μου σηκώνω πάντα το κεφάλι μου ψηλά και την παρατηρώ. Είναι ζωγραφισμένο ένα πτηνό, νομίζω στρουθοκάμηλος και φοίνικες! Είναι στα ίδια χρώματα του τοίχου, μπεζ, γκρι, κάτι από καυσαέριο για να σας δώσω να καταλάβετε. Από τα χρόνια και την φθορά ίσα που φαίνεται πια...
Δεν έχω ιδέα πόσα χρόνια πρέπει να είναι εκεί, αλλά 20 χρόνια που θυμάμαι εγώ τον εαυτό μου, την θυμάμαι σίγουρα να υπάρχει.
Μακάρι να υπήρχε τρόπος, ή ο ιδιοκτήτης της πολυκατοικίας ή με πρωτοβουλία κάποιου τελοσπάντων, να την χρωμάτιζαν ωραία ώστε να πάρει πάλι ζωή....γιατί αμφιβάλλω αν την παρατηρεί κανείς έτσι...
Σε όλους τους κενούς τοίχους πολυκατοικιών και όχι μόνο, θα μπορούσαν αντί για συνθήματα, να ζωγραφιστούν πολύ όμορφα σκίτσα, τοπία, κλπ...
Ευκαιρία να προωθήσουμε την τέχνη του graffiti!!!...και όχι μόνο των παθιασμένων φιλάθλων της κάθε ομάδας και του κάθε κολλημένου κομματόφιλου :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: