Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

*_* Βλέποντας την Πάτρα με τα ματάκια μου * 5 * *_*

Έχω καιρό να γράψω για κάτι που να με συγκλονίσει ή να πω βρε αδερφέ μπράβο!, συγχαρητήρια στο Δήμο, πώς το πάθανε?! Και ο λόγος?...δεν υπήρχε κάτι!
Κι όμως τώρα έχω την ανάγκη να πω ένα μεγάλο μπράβο στην πρωτοβουλία του Δήμου Πατρέων για τις κορίνες που τοποθετήθηκαν επιτέλους σε κάποιες οδούς της Πάτρας και η κυκλοφορία έχει γίνει αρκετά άνετη θα έλεγα. Ευτυχώς που κατάλαβαν ότι ο Έλληνας και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Πατρινός θέλει σφίξιμο των λουριών του για να μην πω τίποτα άλλο πιο σόκινγκ, για να στρώσει! Είδατε τι ωραία που οδηγούμε τώρα όλα μαζί τα παιζάκια? Έ? Είδατε? Έτσι μπράβο τα καμάρια και μετά αν είσαστε καλά παιδιά θα πάμε για παγωτό στην Πλαζ...

And this is my song...
Αδαμαντία - Γιώργος Αλουπογιάννης

Σαν τα παιδιά έχεις κρυφτεί που τα μαλώσαν
Γιατί παίζαν με τη λάσπη
Έτσι όπως κρύφτηκες δε πρόλαβες να δεις
Πόση αγάπη μπορεί να κρύβει ένα χάδι

Όλες οι άδειες μου εμμονές είναι εκεί
Όλες γεμάτες απορίες και ερωτήσεις
Πες μου αν ήθελες αλήθεια να με δεις
Ή για μια νύχτα το κενό σου να γεμίσεις

Αν ήθελες, ποτέ!

Σαν τα πουλιά έχεις χαθεί
Που δεν αντέξαν το κρύο του χειμώνα
Έτσι όπως έφυγες δεν πρόλαβες να δεις
Πως ομορφαίνει αυτή η πόλη μες στα χιόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια: