Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

*_* ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ *_*

ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΙ ''ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ'' ? ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Ή ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ!!! ΝΑΙ!!! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΕΛΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΡΩΤΑ ΔΑΣΚΑΛΑΑΑΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΜΕ ΜΑΘΑΙΝΕ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΑΑΑ, ΜΑ ΤΙ ΑΧΑΡΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ? ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΩ! ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΗ...ΦΤΟΥ ΜΟΥ! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΤΟΥ ΜΟΥ!
www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=6488&type=1

*Πρόταση:
Να γυρίσουμε την ταινία ''Μάθε παιδί μου γράμματα'' με τα δεδομένα της σημερινής κοινωνίας... και να συγκρίνουμε τις διαφορές...σας λέω, πριν κάνουμε αυτό το τεστ, ότι η μόνη διαφορά θα είναι τα ρούχα που θα φοράνε οι μαθητές από τις ποδιές που φορούσαν τότε. Τόσο έχει προχωρήσει η Ελλάδα...μόνο τόσο!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ 48% ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: